Poze astronomie

Iata cele mai relevante poze despre astronomie de pe acasa.ro

Cele mai citite despre astronomie

Modele inedite pentru tavanul din dormitor

Daca te-ai plictisit de banalul tavan alb si vrei sa creezi o atmosfera mai romantica in dormitor poti incerca ceva nou: un cer instelat. Poti asista la o ploaie de meteoriti sau sa admiri calea lactee chiar din patul tau comfortabil de acasa. Vestea buna este ca un astfel de tavan poate fi realiza

Viziteaza Minunile Lumii (VI): Templele mayase de la Chichen Itza

Un sarpe mayas va aduce sfarsitul lumii, iar la fiecare echinox, o umbra lunga serpuieste pe Marea Piramida, ca o confirmare a profetiei.

Cursuri interesante pentru timpul tau liber

Pictura, ceramica, pilotaj sau scrima sunt doar cateva dintre cursurile pe care noi ti le propunem pentru timpul tau liber.

Cele mai noi despre astronomie

Eclipsa de Luna la finalul lui octombrie. Cand si de unde poate fi vazuta

Finalul lunii octombrie vine cu o eclipsa de luna, uimitoare. Pe 28 octombrie, va putea fi vazuta o eclipsa partiala de luna.

Descopera farmecul medieval al Sighisoarei intr-un city break de neuitat

Cu un istoric indelungat si o arhitectura medievala foarte bine conservata, Sighisoara este un oras ce iti ofera oportunitatea de a calatori inapoi in timp si de a experimenta atmosfera autentic saseasca.

Descoperire terifianta! O gaura neagra ameninta Terra. Se afla langa sistemul nostru solar!

O descoperire terifianta a fost facuta de cercetatori. Acestia au descoperit o gaura neagra chiar langa sistemul nostru solar, de catre un grup de astronomi.