Cele mai citite despre bloody mary

Zodia ei iti arata cum s-o cuceresti

Nativa fiecarei zodii are imaginea ei despre cum trebuie sa fie barbatul ideal. Daca incerci s-o cuceresti, afla-i zodia si treci la atac.

Cum sa scapi de puricii din locuinta

Puricii se inmultesc foarte rapid. O femela poate depune un ou pe ora, in decursul a 3 luni de viata. Astfel, daca animalele de companie au purici, riscul ca acesti paraziti sa ajunga si in locuinta ta este foarte mare.

Fenomenul „bully” la locul de munca. Colegii toxici care-ti fac viata un calvar

Americanii le spun “bullies” (la singular “bully)... ii intalnesti peste tot, din primii ani de scoala pana in ultimii ani de cariera. Sunt acei colegi, multi aflati in pozitii de conducere, care, prin comportamentul lor, afecteaza moralul, eficienta, chiar si sanatatea celorlalti. Sunt agresivi, egoisti, omniscienti, aroganti. Pentru companii, prezenta acestor bullies inseamna productivitate scazuta, costuri mai mari, profit mai mic, imagine negativa.

Cele mai noi despre bloody mary

Este oficial. Ea este noua iubita a lui Dani Otil

Dani Otil se fereste de ochii lumii, insa de cateva saptamani nu se mai ascunde. Realizatorul de la Antena 1 are o noua iubita, dupa despartirea de Mihaela Radulescu.

De ce nu ar trebui sa arunci mobila veche

Multi dintre noi avem acasa mobila veche ramase de la bunicii sau parintii nostri. De multe ori, aceste obiecte nu se potrivesc cu restul mobilierului din casa noastra sau sunt pur si simplu prea uzate pentru a fi folosite in siguranta. Totusi, nu ar trebui sa te grabesti sa arunci mobila veche la gunoi. Exista multe moduri in care aceasta poate fi folosita sau iti poate aduce un venit frumusel.

5 secunde pentru captarea atentiei, ani pentru consolidarea imaginii

Ai 5 secunde pentru a capta atentia unui potential client si ani intregi de munca pentru a il fideliza. Cel mai important lucru in lumea de business este increderea pe care o acorda clientii brandului tau. Intr-adevar, cel mai complicat lucru este sa castigi clienti noi, spargand bariera de scepticism si neincredere pe care o au oamenii intr-o doza mai mare sau mai mica, in timp ce reusesti sa ii multumesti sa mentii interesul clientilor familiarizati cu brand-ul tau.

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii