Brandz

4 articole despre brandz

Google si Microsoft, cele mai populare branduri in Marea Britanie

brandz
Google si Microsoft sunt cele mai populare doua branduri din Marea Britanie, potrivit unui studiu anual realizat de Millward Brown, ce are ca scop cuantificarea si analizarea punctelor tari si a [..]

BMW -cel mai valoros brand german

brandz
BMW este cel mai valoros brand german, conform studiului BrandZ Top 100, publicat de compania de cercetare Millward Brown’s. Valoarea estimata a marcii este de 28 miliarde dolari (cu o [..]

Brandul Google a intrecut Coca-Cola

brandz
Motorul de cautare este cel mai valoros brand din lume, sustin specialistii britanici in marketing, declarindu-l invingator in fata gigantilor Coca-Cola si Microsoft. Cu o greutate financiara [..]

Stii cat valoreaza brandurile pe care le iubesti? Un top care te va surprinde!

brandz
Ai un iPhone, toata ziua dai search pe Google, iti cumperi haine de la Zara, dar stii cat valoreaza cu adevarat brandurile pe care le iubesti? Kantar Millward Brown a facut public in urma cu putin timp raportul brandZ care masoara valoarea primelor 100 de branduri de la nivel mondial. [..]
Alte informatii despre: top branduri , valoare branduri , brandz , stiri financiar

Cele mai citite despre brandz

Brandul Google a intrecut Coca-Cola

Motorul de cautare este cel mai valoros brand din lume, sustin specialistii britanici in marketing, declarindu-l invingator in fata gigantilor Coca-Cola si Microsoft. Cu o greutate financiara

BMW -cel mai valoros brand german

BMW este cel mai valoros brand german, conform studiului BrandZ Top 100, publicat de compania de cercetare Millward Brown’s. Valoarea estimata a marcii este de 28 miliarde dolari (cu o

Google si Microsoft, cele mai populare branduri in Marea Britanie

Google si Microsoft sunt cele mai populare doua branduri din Marea Britanie, potrivit unui studiu anual realizat de Millward Brown, ce are ca scop cuantificarea si analizarea punctelor tari si a

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii