Cele mai citite despre facelift

Cele mai bune SUV-uri din 2007

Intrucat majoritatea cumparatorilor isi indreapta atentia catre noua categorie de masini denumita SUV (sport utility vehicules), ne- am gandit sa va prezentam topul realizat de americanii de la

O legenda vie: Fiat 500 !

Atunci cand pronuntam numele Fiat 500 nu ne referim numai la un automobil, ne referim la o legenda, o imagine a libertatii reprezentativa in special in randul hipiotilor, un trend sau o moda lansata

Comparatie intre SUV-uri

Modelul BMW X5 a intrat pe piata din Marea Britanie in 1999 si a fost un adevarat succes. Nu pot spune ca a fost cea mai de succes masina din toate timpurile, insa, cu siguranta, intrarea sa pe

Cele mai noi despre facelift

PIATRAONLINE incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane lei si continua planul de dezvoltare a business-ului si in 2018

PIATRAONLINE, cel mai mare showroom si magazin online de piatra naturala, incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane lei, adica aproximativ 5.300.000 Euro si incepe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului si consolidarea reputatiei de brand. Facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online sau proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele obiective anuntate la inceput de an.

FERRATUM – O noua identitate

In interiorul multora dintre noi, exista acel sentiment ca o alta viata asteapta sa fie traita - cea pe care trebuie, de fapt, sa o traim. La Ferratum, ne propunem sa depasim decalajul dintre vietile pe care le visam si vietile pe care le avem, pentru a ajuta visele sa devina realitate si pentru a face imposibilul sa devina posibil.

Reteaua Lem’s: vanzari de 255 milioane lei in 2014, crestere anuala de 10%

„Intr-o piata care stagneaza, cresterile unora dintre jucatori, printre care suntem si noi, sunt practic redistribuiri ale cotelor de piata detinute de ceilalti. 2014 a fost un an asa cum ne-am asteptat: consumul a crescut modic, cu 1-2%. Noi am reusit o crestere de doua cifre prin mentinerea interesului fata de clientii din zona premium, dar si datorita orientarii productiei catre modele noi din segmentul economic”, declara Alexandru Rizea, Director General Lemet.

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.