Poze destinatii shopping

Iata cele mai relevante poze despre destinatii shopping de pe acasa.ro

Cele mai citite despre destinatii shopping

Cum sa fii un turist de admirat

Iti amintesti cum ai privit in vacanta acele persoane galagioase, care faceau scandal din orice? Ai evitat sa te asezi la masa langa un grup de turisti lipsiti de maniere? Daca ai avut astfel de experiente, stii cat de important este sa faci o impresie buna in tara in care mergi.

Programul de Sarbatori al magazinelor

In speranta unor vanzari cat mai mari, cele mai mari magazine si hipermarketuri vor avea un program mai lung in aceasta perioada, unele chiar non-stop. CarrefourIn capitala, Carrefour va fi

Cum sa ai grija de Betta Splendens

Betta Splendens, celebrul pestisor cu volanase, a facut parte initial din familia Gourami (cunoscuta si sub numele de Osphronemidae) apoi, a fost clasificat in familia Anabantidae. Acesta este original din Asia de Sud-Est si este unul dintre cei mai populari pesti de acvariu.

Cele mai noi despre destinatii shopping

O treime din banii romanilor se duc pe alimente! Studiu INS

Un studiu efectuat de Institutul National de Statistica (INS) arata ca o treime din veniturile romanilor se duc pe alimente. Analiza a fost facuta pe cheltuielile si veniturile inregistrate de romani in trimestrul al IV-lea al anului 2023. Potrivit datelor, in aceasta perioada Romania a inregistrat venituri medii de 7500 de lei, iar cheltuielile medii aferente aceleiasi perioade au fost de 6514 lei.

Comuna din Romania pe care sa o vizitezi cel putin o data in viata. Arata precum o statiune de lux din strainatate

A fost facut public clasamentul recent al celor mai "fierbintiā€ destinatii turistice din Romania de catre Federatia Internationala a Jurnalistilor si Scriitorilor de Turism (FIJET). Astfel o comuna din Delta Dunarii a reusi sa se impuna si sa fie pe locul 4.

Studiu: Comunicarea cu Gen Z - insight-uri si oportunitati

Generatia Z este incluziva, cu o constiinta sociala bine dezvoltata si puternic spirit antreprenorial, preferand brandurile care se aliniaza cu valorile lor, capabile sa le le ofere experiente autentice si personalizate.