Cele mai citite despre hewlett-packard

Vanzarile de PC-uri au crescut in volum cu 5,2% in 2009

Vanzarile de computere personale au crescut in volum cu 5,2% anul trecut, la nivel mondial, datorita avansului cererii in toate regiunile, mai ales in al patrulea trimestru, potrivit datelor companiei de cercetare Gartner. Liderul pietei a fost in 2009 grupul american Hewlett-Packard.

Desktop vs Laptop – razboiul mobilitatii cu puterea de calcul

Fiecare dintre cele doua tipuri de sistem are avantajele sale si raspunde altor tipuri de nevoi. Doar evolutia acestor nevoi poate sa decida un invingator.
De multe ori, persoanele care vor sa-si

Conferinţele EDA Tech Forum 2007

EDA Tech Forum, o importantă sursă de informaţii tehnice şi un cadru ce facilitează schimbul de idei pentru comunitatea inginerilor electronişti, anunţă o nouă serie de evenimente ce vor

Cele mai noi despre hewlett-packard

Ce este de fapt un smartphone si ce prefera romanii?

Telefoanele inteligente au acaparat piata de telefonie mobila incepand cu anul 2000, ajungand in 2016 sa detina nu mai putin de 79% din aceasta piata. Smartphone-urile au devenit cheia comunicatiei in secoul 21 fiind utilizate la scara larga in toata lumea. Peste un miliard de astfel de dispozitive se afla in functiune la nivel mondial, iar vanzarile au atins cote ametitoare cu mult superioare telefoanelor obisnuite, care detineau inca suprematia la inceputul anului 2010.

Primul laptop lansat de Microsoft! Este mai rapid decat Apple McBook Pro

Microsoft a lansat primul laptop, denumit Surface Book, un laptop cu 50% mai rapid decat consacratul Apple McBook Pro. Microsoft, deoreste astfel sa atraga utilizatorii in ecosistemul cloud.

Suzana Visan, expert acasa.ro: Machiajul este o arta si o terapie pentru suflet!

Imi place frumosul, arta, armonia si simt nevoia sa le creez in fiecare zi! Iubesc machiajul pentru ca este o arta complexa care necesita, printre altele, dedicatie si empatie, iar cea mai mare satisfactie ca make-up artist o am atunci cand vad bucuria, zambetul si emotia traite de persoana machiata la „intalnirea“ cu oglinda.