Cele mai citite despre denisa

Datorii karmice intre parteneri

NicoBlue 25 mai 1989/19.30 Medgidia: In ce consta karma sentimentala pe care o am in aceasta viata? Astrolog Amphora: In primul rand se observa din tema ta natala ca energia sexuala peste medie ca si tendinta de a domina, de a-i manevra pe cei din jur si de a controla partenerul provin din ultima

Balea, un loc special pentru impatimitii de munte

Atunci cand spui Muntii Fagaras, spui peisaje superbe, cascade si lacuri glaciare.

Maratonul de Poezie si Jazz

Prima editie a Maratonului de Poezie si Jazz are loc in perioada  3 - 4 iulie 2009, cu incepere de la ora 22.

Cele mai noi despre denisa

Portocalele, extrem de periculoase pentru aceste persoane! Cine NU trebuie sa le consume

Portocalele sunt fructele cele mai indragite ale sezonului rece. Acestea, desi au numeroase proprietati benefice organismului pot fi extrem de periculoase pentru o anumita categorie de persoane. Medicii nu recomanda consumul de portocale pacientilor care sufera de o boala comuna.

Bananele pot fi fatale pentru aceste persoane! Cine nu trebuie sa le consume

Bananele sunt fructe nutritive si apreciate de cele mai multe persoane. Cu toate acestea exista o anumita categorie de persoane care nu trebuie sa consume bananele in cantitati mari deoarece pot fi fatale.

Compania Bristol Myers Squibb prezinta noua sa identitate globala si cu aceasta ocazie lanseaza initiativa de responsabilitate sociala ”Bike for Science”

La Bristol Myers Squibb, ne inspira o singura viziune - transformarea vietii pacientilor prin stiinta. Pentru a reflecta transformarea companiei, Bristol Myers Squibb a lansat la nivel international si in Romania noua identitate globala. Articulata sub misiunea de a transforma vietile pacientilor cu ajutorul stiintei, aceasta subliniaza eforturile companiei de a dezvolta terapii inovatoare care determina schimbari semnificative in oncologie, hematologie, imunologie si boli cardiovasculare. Simbolul nostru, mana, este o expresie simpla, universala a vindecarii, a daruirii si primirii de ingrijire. Este o reprezentare a umanitatii, a amprentei personale pe care o punem in munca noastra si a fiecarui tratament pe care il descoperim. Branding-ul nostru intruchipeaza pe deplin viziunea noastra si cuprinde angajamentul nostru fata de stiinta plina de compasiune si de punerea pacientilor pe primul loc.