The new york times book review

19949 articole despre the new york times book review

Competitia BUZZ IFF din cadrul Buzau International Arts Festival s-a incheiat si patru filme sunt castigatoare

the new york times book review
Competitia oficiala a Buzau International Film Festival, care a prezentat publicului patru sectiuni cu filme de scurtmetraj si lungmetraj (fictiune si documentar) din peste 20 de tari s-a încheiat, iar juriile (lungmetraj si film documentar - producatorul de film grec George Kalomenopoulos, Valentina Iusuphojaev, director al CNC Republica Moldova si producator de film si criticul de film Alin Ludu Dumbrava; scurtmetraj si film studentesc - regizorul din Republica Moldova Dumitru Grosei, producatoarea de film Laura Baron si blogger-ul Mihai Vasilescu) au anuntat castigatorii în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor de pe 17 septembrie, ce a avut loc la Sala Teatrului George Ciprian. [..]
Alte informatii despre: filme castigatoare , Buzau International Arts Festival , Competitia BUZZ IFF

Rocanotherworld Winter Edition – in pandemie spiritul festivalului se simte de acasa

the new york times book review
14 concerte inregistrate de la editia din iunie 2020 a Rocanotherworld se vor putea vedea pe platforma Overground Showroom intre 20 – 24 ianuarie iar publicul se poate bucura in plina iarna de experienta de festival, acasa in living dar alaturi de toti prietenii si de trupele lor favorite, online. Serile de festival incep de la ora 19:00, astfel: [..]
Alte informatii despre: Rocanotherworld Winter Edition , festival , muzica , pandemie

5 carti de arhitectura in engleza pe care sa le citesti in 2020

the new york times book review
2019 a fost anul in care romanii au ales sa faca lucruri diferite, sa schimbe ceva in obiceiurile lor, sa incerce ceva nou. Astfel, in ceea ce priveste lectura, ei au trecut peste latura linistitoare a romanelor marilor clasici sau peste cea provocatoare a informatiilor regasite in cartile de stiinta. Multi dintre ei au ales o altfel de lectura, ce trezeste sentimente diferite si ii transpune intr-o lume a frumosului etern. Este vorba, asa cum probabil ca ati intuit, despre cartile de arhitectura. [..]
Alte informatii despre: carti limba engleza , lectura , carti , fem

Rocanotherworld #7 are loc la Iasi in perioada 23 - 26 iunie

the new york times book review
Cea de-a saptea editie a festivalului Rocanotherworld va avea loc in zona de agrement Aroneanu din Iasi, incepand de joi, 23 iunie, pana duminica, 26 iunie. Cea de-a treia locatie a festivalului e inspirata de metafora fluiditatii si a filosofiei de viata a lui Ioan Dan Niculescu: “… am invatat de la ocean sa nu imi mai fie frica. Sa nu imi mai fie frica sa accept provocari, sa nu imi mai fie frica sa visez, mai ales, sa nu imi mai fie frica sa ma arunc. Pentru ca oceanul te tine si are grija de tine si iti aminteste cine esti.". Rocanotherworld a debutat in anul 2016 si l-a avut ca inspiratie pe Ioan Dan Niculescu („Roca”) — designer, calator, DJ, gurmand, antreprenor si deschizator de suflete. Toate activitatile sunt conturate in jurul dorintei de a oferi si a principiilor pe care acesta le-a imbratisat de-a lungul vietii: "Fii curios! Fii diferit! Fii pentru altii!" [..]
Alte informatii despre: Rocanotherworld Iasi , Rocanotherworld 2022 , Rocanotherworld

Despre design si comunitate creativa la conferintele online Creative Night Talks din noiembrie

the new york times book review
Primele 8 conferinte online din sezonul de toamna al Creative Night Talks, organizate de Revista Atelierul, au adus invitati care au impartasit perspective din domeniul industriilor creative si culturale in care activeaza si care au contribuit astfel la o mapare a situatiei curente si la un ghid de bune practici in acest domeniu. Astfel, deschizand discutia despre importanta educatiei in cultura, mixul arta – tehnologie, colaborarea necesara intre institutiile publice si domeniul privat, arta urbana si cea contemporana, comunicarea culturala, comunitati si noile forme de exprimare artistica, s-a creat un spatiu in care profesionistii comunica, se conecteaza si invata unii de la altii. [..]
Alte informatii despre: conferinte online , design , Creative Night Talks

Mancare asiatica si filme in aer liber, intre 8 – 10 iulie la Asian Food Fest

the new york times book review
Intre 8 - 10 iulie, Asia se gusta in Parcul Titan din Bucuresti iar in cele trei zile vizitatorii se vor putea bucura de preparate japoneze, chinezesti, coreene, turcesti, thailandeze, indiene, taiwaneze si libaneze si de un mix de proiectii de film in aer liber, muzica live, spectacole de dans, ateliere de inspiratie asiatica si demonstratii de gatit. Intrarea este libera pentru vizitatori iar programul este: vineri, 8 iulie, 13:00 – 23:00 si sambata, 9 iulie si duminica, 10 iulie, intre 10:00 – 23:00. Programul complet este disponibil pe https://asianfoodfest.ro/. [..]
Alte informatii despre: program Asian Food Fest , Asian Food Fest Bucuresti , Asian Food Fest

O Istorie Secreta: Statul Politienesc al Rusiei Sovietice, de Martyn Whittock, cartea care iti da de gandit

the new york times book review
„O carte care se citeste usor si da de gandit. Autorul exploreaza cu o mare pricepere tacticile prin care criminala Politie Secreta sub toate avatarurile sale, a ajuns sa domine Uniunea Sovietica si analizeaza statul politienesc al carui spectru bantuie si astazi.” - Prof. Mark Galeotti [..]
Alte informatii despre: martyn whittock , O Istorie Secreta: Statul Politienesc al Rusiei Sovietice , rusia sovietica

Creative Night Talks in octombrie - despre PR cultural, makerspace, arta contemporana si interdisciplinara

the new york times book review
Sezonul de toamna al Creative Night Talks, seria de conferinte online organizate de Revista Atelierul, continua cu inca 4 editii live in luna octombrie, pe site-ul www.revista-atelierul.ro si pe pagina de FB Revista Atelierul. Invitatii acestei luni deschid discutia despre comunicarea proiectelor culturale, mai ales in ultima perioada, arta contemporana in Romania, demersurile pentru comunitatea de makers (designeri, artisti, ingineri, inventatori) si forme noi de exprimare artistica. [..]
Alte informatii despre: arta interdisciplinara , revista atelierul , Creative Night Talks , arta contemporana

Pacientii din Romania cu cancer renal si urotelial in stadii avansate au de acum un nou tratament

the new york times book review
O combinatie de medicamente inovatoare este acum disponibila in Romania pentru tratamentul pacientilor care sufera de forme avansate de cancer renal si urotelial. Tratamentele sunt disponibile gratuit prin Programul National de Oncologie si sunt dezvoltate de companiile Merck si Pfizer. [..]
Alte informatii despre: nou tratament cancer renal , pacienti romania , cancer rnal , tratament

200 de oameni “imperfecti”, in primul atlas al frumusetii diverse. 60% dintre barbatii din proiect isi ascund chelia, iar 30% dintre femei celulita

the new york times book review
Ioana Dodan, fotograf si arhitect, lanseaza oficial un proiect unic in Romania: Atlasul iubirii de sine – Self Love Club. Acesta reuneste 200 de femei si barbati care s-au oferit sa-si expuna in cadrul proiectului partea corpului de care sunt mai putin mandri: cicatrici, celulita, calvitie, genunchi, nas, coate sau coapse. Obiectivul proiectului este de a promova acceptarea si iubirea de sine, normalizand aparitiile neretusate si o relatie cat mai echilibrata cu sinele. [..]
Alte informatii despre: Atlasul iubirii de sine – Self Love Club , ascundere chelie , atlas frumusete , atlas al frumusetii diverse , barbati

Captain Cocoa aduce copiilor PLAYin CHOC, ciocolata organica, vegana si educativa

the new york times book review
Organica, vegana, fara lactate sau alti alergeni comuni, ciocolata PLAYin CHOC are doar trei ingrediente de baza: cacao din Peru, nuca de cocos din Indonezia si vanilie din Madagascar. PLAYin CHOC a cucerit deja copiii mici si mari din multe tari cu gustul sau cremos, aromat, dar si prin faptul ca fiecare pachetel de ciocolata vine alaturi de o jucarie de constructie si de o lectie despre mediul inconjurator. Ciocolata PLAYin CHOC este adusa începand din aceasta toamna copiilor din Romania de Captain Cocoa, personajul preferat al copiilor care iubesc ciocolata si planeta Pamant. [..]
Alte informatii despre: ciocolata educativa , copii , ciocolata

Incepe Bucharest Tech Week! Cand te poti bucura de cea mai mare expozitie de tehnologie

the new york times book review
Cea de-a sasea editie Bucharest Tech Week, aduce din nou in inima orasului cele mai noi gadget-uri si inovatii din domeniul tech, dar si ultimele aplicatii si solutii digitale ce contribuie la imbunatatirea mediului de business, cat si a vietii personale. [..]
Alte informatii despre: expozitie tehnologie , Bucharest Tech Week , piata constitutiei

"Scurta istorie a lumii", de Herbert George Wells - O relatare a evolutiei vietii si a dezvoltarii rasei umane

the new york times book review
Editura Paul Editions lanseaza bestseller-ul “Scurta istorie a lumii” semnata Herbert George Wells, o carte cu un impact semnificativ asupra modului in care oamenii inteleg si percep istoria lumii. Autorul ofera o viziune generala a evolutiei omenirii de la inceputurile sale, pana in prezent si subliniaza momentele cheie ale istoriei, de la marile imperii la dezvoltarea stiintei si tehnologiei. [..]
Alte informatii despre: Herbert George Wells , Scurta istorie a lumii , istorie , carti

Bucharest Photofest, in plina desfasurare – expozitii, workshop-uri, concerte si proiectii de film, pana pe 9 octombrie

the new york times book review
Pe 1 octombrie s-a dat startul celei de-a saptea editii a Bucharest Photofest, festivalul international de fotografie al capitalei ce propune publicului, in cele 9 zile dedicate fotografiei si educatiei vizuale, peste 25 de evenimente grupate intr-o tema – Trust / incredere. Pana pe 9 octombrie, vizitatorii Bucharest Photofest se vor bucura de expozitii, proiectii de film, showcases, discutii si dezbateri, ateliere practice si concerte live, alaturi de invitati speciali din Indonezia, UK, SUA, Grecia, Islanda, Japonia, Ungaria, Italia si nu numai. Toate evenimentele din programul disponibil pe https://bucharestphotofest.ro/ sunt cu intrare libera pentru public. [..]
Alte informatii despre: workshop-uri , bucharest photofest , concerte , proiectii , expozitii

Microbiomul si legatura sa cu sanatatea noastra generala

the new york times book review
Microbita umana reprezinta totalitatea microorganismelor care traiesc atat in interiorul. cat si in afara corpului uman, incluzand bacterii, arhee, virusuri, fungi si alte forme de viata microscopica. [..]
Alte informatii despre: microbiom , sanatate

SONDAJ: jumatate dintre romani folosesc sfarsitul anului ca pretext pentru a amana o alimentatie sanatoasa

the new york times book review
48% dintre respondentii romani care au participat la sondajul realizat de OnePoll, cel de-al cincilea sondaj anual al Herbalife Nutrition intitulat „Decizii la final de an” au declarat ca intentioneaza sa isi amane obiceiurile sanatoase, recunoscand ca inceputul lunii decembrie este momentul marcant. Sondajul din acest an a inclus si o componenta globala: pe langa cei 2.000 de respondenti americani, au fost chestionati si 2.750 de respondenti internationali din cinci tari diferite, inclusiv din Romania, majoritatea respondentilor romani (47%) avand varsta cuprinsa intre 26 si 41 de ani. [..]
Alte informatii despre: amanare alimentatie sanatoassa , pretext , final de an , alimentatie sanatoasa , sondaj

4 saptamani despre relatia fiecaruia cu spatiul urban, cu ocazia Bienalei Timisorene de arhitectura - Beta 2022

the new york times book review
Cea de-a patra editie a Bienalei Timisorene de arhitectura – Beta 2022 se va deschide oficial in data de 23 septembrie, ora 18:30, in Piata Romanilor nr. 1, si se va desfasura in perioada 23 septembrie – 23 octombrie 2022. Bienala deschide discutia despre Oras ca fiind un bun comun, in incercarea de a investiga relatia fiecaruia dintre noi cu spatiul urban. Organizata de Ordinul Arhitectilor din Romania, Filiala Teritoriala Timis si Facultatea de Arhitectura din Timisoara, Beta 2022 vine cu o serie de instrumente prin care incurajeaza publicul sa fie un actor activ in spatiul urban si sa isi recastige, in mod responsabil, dreptul la oras. [..]
Alte informatii despre: spatiu urban , bienala timisoreana , beta 2022 , relatii

Alergie sau raceala? Iata cum sa le deosebesti

the new york times book review
Raceala si alergia pot avea unele simptome comune, caz in care poate fi dificila, pentru pacient, identificarea diagnosticului corect. In acest articol poti descoperi cateva recomandari pentru diferentierea celor doua patologii, astfel incat sa le poti aborda adecvat, dar si precizari despre momentul in care este cazul sa cauti ajutor de specialitate. [..]
Alte informatii despre: deosebire , alergie , raceala

Competitia BUZZ IFF din cadrul Buzau International Arts Festival, intre 14 – 19 septembrie - scurtmetraje, lungmetraje si documentare in sectiunea competitionala

the new york times book review
Astazi, 14 septembrie, se da startul celei de-a saptea editii a competitiei de film Buzau International Film Festival, aflat la cea de-a saptea editie, ce va prezenta publicului patru sectiuni care insumeaza 33 de filme de scurtmetraj si lungmetraj (fictiune si documentar) din peste 18 tari, multe dintre ele in premiera in Romania si care vor putea fi vizionate doar in contextul festivalului. Filmele vor putea fi vazute zilnic, intre 14 si 19 septembrie, in sala Teatrului George Ciprian si in amfiteatrul Muzeului Judetean din Buzau. [..]
Alte informatii despre: program Buzau International Arts Festival , Buzau International Arts Festival , Buzau International Arts Festival 2022

Filmele lunii octombrie 2022! Productii cinematografice pe care sa nu le ratezi

the new york times book review
Filme horror, pentru cei care iubesc Halloween-ul, dar si drame, actiuni, animatii si comedii! Toate vor putea fi vizionate in cinematografe in luna octombrie 2022. Iata, asadar, care sunt filmele lunii octombrie 2022, pe care nu trebuie sa le ratezi! [..]
Alte informatii despre: premiere cinematografice octombrie 2022 , octombrie 2022 , premiere cinematografice , cinematograf

“O calatorie muzicala in adancul sufletului meu”, un spectacol unic al artistului Damian Draghici

the new york times book review
Unicul si senzationalul artist DAMIAN DRAGHICI urca pe o noua treapta a carierei muzicale de succes si revine pe scena Salii Palatului din Bucuresti pentru a celebra 40 de ani de activitate artistica in cadrul concertului – eveniment, intitultat „O calatorie muzicala in adancul sufletului meu” pe 28 mai, ora 20:00. [..]
Alte informatii despre: calatorie muzicala , damian draghici , concert

De ce sa folosesti crema cu protectie solara?

the new york times book review
Expunerea la razele ultraviolete (UV) ale soarelui poate cauza deteriorarea ADN-ului in celulele pielii, ceea ce duce la aparitia cancerului de piele, inclusiv melanomul, cel mai periculos tip de cancer de piele [1]. Folosirea cremei cu protectie solara blocheaza razele UV nocive si ajuta la protejarea pielii impotriva acestor efecte daunatoare. [..]
Alte informatii despre: folosire crema cu protectie solara , crema cu protectie solara , protectie solara

Gomag organizeaza primul eveniment pentru antreprenorii din Republica Moldova, pe 17 aprilie 2024, la Chisinau

the new york times book review
Gomag organizeaza primul eveniment pentru antreprenorii din Republica Moldova, pe 17 aprilie 2024, la Chisinau [..]
Alte informatii despre: Gomag , antreprenori , chisinau

Semnificatia trandafirilor in cultura spaniola

the new york times book review
Trandafirii au fost intotdeauna considerati simboluri ai frumusetii si iubirii, iar in Spania, aceste flori au o istorie bogata si o semnificatie speciala. Trandafirii spanioli aduc o nota aparte atat in gradini cat si in cadrul ceremoniilor si in operele de arta. Potrivit traditiei, pe 23 aprilie in Barcelona are loc sarbatoarea Sant Jordi, ucigasul de dragoni, iar spaniolii sarbatoresc cu trandafiri rosii si cu literatura. Potrivit legendei, trandafirul rosu se intoarce la un dragon care sufla foc, al carui sange se pare ca a creat o tufa de trandafiri. [..]
Alte informatii despre: cultura spaniola , trandafiri , semnificatie

Cine sunt speakerii care vor fi prezenti la evenimentul “Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie: Cum transformi o idee sau o pasiune in bani”

the new york times book review
Esti pasionat de lumea antreprenoriatului si vrei sa afli secretele succesului de la persoane din domeniu? Participa la evenimentul organizat de Ziare.com “Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie: Cum transformi o idee sau o pasiune in bani” unde vei avea ocazia sa inveti lucruri interesante de la unii dintre cei mai mari antreprenori din Romania, dar si sa interactionezi cu acestia. [..]
Alte informatii despre: Antreprenoriatul: Profesie vs. Vocatie , speakeri , antreprenoriat , ziare.com , conferinta

Cele mai citite despre the new york times book review

Cum sa faci cei mai buni mici

Sa faci cei mai buni mici este o maiestrie. Desi aparent simpli de pregatit, mititeii sunt in fapt plini de secrete: amestecul de carne trebuie sa contina anumite feluri de carne, amestecate cu o anumita cantitate de condimente...

Cea mai simpla reteta pentru slabit - dieta Shangri-La

Dieta Shangri-La este un regim care iti permite sa mananci normal, fara sa suferi de foame, si care te ajuta sa slabesti treptat.

Meseria de medic - ambitie si studiu, dublate de "chemare"